"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Tuesday, December 6, 2011

habis sudah nyah!!1

harharharhar....uhukuhkhu
SPM DAH HABIS!!!!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
HAKHAKAHAKAHAJAHAJKAHJAhkahjkajkhakkahkh.....

ok..
aku just nak cite yang kertas LK semalam tak semudah yang disanka..
agak bengang sebab tu kertas yang aku harap sangat dapat skor..
haih..
semalam gak aku terjumpa 'dia'... tetiba aku rasa menyesal pulak jumpa 'dia'
kepada 'dia':
kenapa aku jumpa kau.. aku dah lupakan kau tau x?? amboi..
hahaha
pinjam nina punya jap..
boringla blog aku ni.. nanti ah

No comments:

Post a Comment