"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Friday, October 5, 2012

happyyippie day!

assalamualaikum..aku rasa hari ni aku happy sangat .. sebab apa? lagi mau tanya.. sebab aku dah pegi tengokk hantu kapcai la deh. tu bawah tu buktinya-----

Add caption
terharu bila dah beli tiket ni. sebab aku minat ZIZAN RAZAK. sebab tu aku terharu. dapat sokong dia dengan tengok cerita yang dia berlakon. kau ada? aku suggest korang pegilah tengok cerita ni. bukan sebab ada zizan tapi sebab it is from KRU Production.. aku tak expect sebenanya cerita melayu boleh jadi sehebat ni. melayu dah maju! aku sangat exited masa tengok benda ni. apa yang best? pegi tengok sendiri. for the sake of KRU . i promise you wont be dissapointed.. trust me!. :)tapi yang bab last tu tak berapa nak elok sebenarnya tapi awal2 cerita lagi dia dah warn ada unsur2 begitu dalam cerita and kita tak patut percaya pun dan sebab tu jugaklah diorang bagi 18tahun ke atas je boleh tengok.. nasib baik dah 18 tahun, kalau tak, merana aku kat luar panggung. ngee~ so, kalau korang dah tengok, beritau aku tau3. hahaha.. kita borak pasal zizan je. :p

i always be ZIZANERS! <3

No comments:

Post a Comment