"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Saturday, October 9, 2010

kenapa???
aku x faham la hidup niy
kenapa perlu ada rasa bersalah?
kenapa perlu ada rasa marah?
bukan ke lebih mudah kalau semua perasaan tu x ada??
salah ke aku kalau aku marah seseorang sebab dia x buat apa yg aku minx??
kejam ke aku kalau aku x dapat maafkan kawan aku sendiri??
semua benda niy bermain dalam fikiran aku dan menyebabkan aku x dapat fokus masa belajar..
hati aku sedih bila orang yang aku percaya selama niy sanggup buat macam niy kat aku..
dan sampai sekarang aku masih x dapat nak maafkan dia..
aku pon x tahu kenapa tapi aku x pernah rase marah sampai macam niy..
aku x rase dia buat salah banyak sangat
tapi
entah kenapa aku x dapat nak maafkan dia..

No comments:

Post a Comment