"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Friday, March 18, 2011

lagi pasal dirinya...

orang yang aku tulis hari tu adalah...hehehe.. masih rahsia..
aku nak cerita lagi pasal dia
well... aku kenal dia dah lama tapi kiteorang mula kongsi cerita ni baru2 jugak la..
tidak lah aku cakap semuanya aku cerita kat dia.. bila nasihat dia diperlukan barulah aku cerita.. tapi aku rasa la an.. sejak akhir2 ni, aku macam mengganggu privasi orang pulak.. huh!!! ape-ape pun.. thanks kamu yang sudi mendengar cerita saya..

p/s: i really need someone right now :'(

2 comments:

  1. Hey Farah !! I'm here at ur brand-new-look blog :D Very cool !! And btw , awesome posts :D

    ReplyDelete
  2. thanks tham... but i still think theres a lot of colour... hahaha

    ReplyDelete