"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Thursday, March 17, 2011

siapakah gerangannya??

hafalufu!!!!
"jauh di mata dekat di hati"
ini sangat menggambarkan perasaan aku sekarang ini terhadap seseorang...
*alert*alert*
bukan kekasih ya...kawan
nak cerita sikit pasal dia..
boleh dikatakan kalau aku ada masalah aku memang pergi cerita dan mengadu
memangla aku cerita semua pada kawan aku tapi dia ni lain sikit
kiteorang memang selalu berkonsi kisah dan boleh dikatakan memang masak ngan kepala otak masing2...
kalau si dia sedang baca benda ni
satu je aku nak cakap
"aku memang sayang gila dengan kau dan tak heranlah kalau satu hari nanti kau lost contact dengan aku.. aku mungkin akan menangis terduduk sebab kaulah satu-satunya orang yang paling tak kisah nak ceritakan semuanya pada aku.."

p/s: siapakah orang ini...biarlah rahsia dulu ek... org ni sendiri pun tak tahu..tehee :p

No comments:

Post a Comment