"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Saturday, July 23, 2011

subahanallah!

malam tadi masa aku nak bayar tiket parking, aku tak ada duit tukar dan mesin tu hanya terima RM5 dan ke bawah. so, aku pandang ke belakang dan tanya orang kat belakang aku tu sama ada dia ada tukar atau x? dia hulur duit RM1 suruh guna dulu.. habis bayar aku bagi dia RM10 nak tukar kan, pastu dia just cakap "xpe,halal je..." tergamam aku kat situ jugak..
insiden ni membuatkan aku tersedar,terfikir balik apa yang aku dah buat pada kawan-kawan aku...
bayangkan orang yang aku tak kenal pun ada membantu aku inikan pula orang yang sentiasa disisi aku selama ni..
to my friends:
aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kat korang kalau aku ada buat salah dalam keadaan sengaja atau tidak, terkasar bahasa, atas perbuatan aku yang menyinggang perasaan korang, ada amik barang korang ke atau apap2 yang aku buat korang sakit hati... maafkan aku...

No comments:

Post a Comment