"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Sunday, December 19, 2010

vacation-3 - 6 december 2010

ollo!!

at last..dapat jugak mempengaruhi ibuku tersayang supaya bawa aku pegi jalan2... yeah... hahaha... sebanarnya x pegi jauh pon.. singapore je.. tapi ok lah kan dari x pegi mane2 pon..
alkisah bermula..
day one:
pagi 3 disember tu bgn awal. mesti ah exited kan?? bangun2 je x sempat nak sarapan ape2 akak aku terus ajak pegi maxis center.. park keta punya lah jauh kebelakang pastu tunggu giliran sampai lebih dari 1 jam. mmg gila ah. memang lembab an.. ok lah semua settle..alhamdulillah.. diteruskan lagi pagi la jaya jusco sbb nak beli sardin dan beberapa lagi bahan utk buat sandwish..hehe.. perut tga lapar lagi ni sbb dari td x sarapan an..dah beli semua ape lagi balik ah... dengan lajunye aku ngan akak aku masak..packing..phew.. banyak betul keje den.. train sampai pukul 3.. mcm biase lah kiteorg mesti keluar awal dri rumah.. akibat kemasinan mulut aku train mmg lmbat sampai.. ape lg minx duit pegi makan la.. sarapan pukul 4 .. hahaha.. dalm train.. dengar lagu..dengar lagu..online.. tido.. bangun.. gelak.. tido balik.. haha.. sampai singapore dlm pukul 10 mlm.. pakcik dtg amik.. balik rumah nenek jumpa semua sepupu.. huhu..rindunye.. makan..pastu tido..

No comments:

Post a Comment