"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Sunday, December 19, 2010

vacation-3 - 6 december 2010

day2:
bangu pagi...sarapan nasi lemak...mmmm... sedap.. tgk semua org bersiap .. pehal?? akak aku ngan abg ipar aku nak pegi universal studios.. a bit dissapointed cause i cant follow them..not because of my mother dont let me but the tickets were limited.. so bye2 universal studio .. nevermind .. next year i sure will go there..haha.. plan mak aku plak nak pegi kubur datuk aku yg paling disayangi.. ikut je la.. dah setahun atuk aku meninggal n the last time aku jenguk dye mase dye dikebumikan.. huhu.. adik aku pulak ikut sepupu aku indra balik rumah dia.. biarlah mereka.. haha.. agak jauh kawasan perkuburan tu dan aku ingat jalan nya.. yeah!! suka plak.. haha.. sampai kat sana puas la mencari kubur atukku itu .. x jumpa.. nenek dah lupa sebab dia pun dah lame x pegi ... sakit.. 5 minit jalan kat sekitar tu pastu bru jumpa.. al-fatihah.. kemas2 skit kubur n dalam hujan yg renyai2 nenek dan mak aku sedekahkan yaasin untknya.. aku dgn pakcik aku bersihkan kubur..as soon as my mother finish her yaasin the rain stopped.. alhamdulillah.. lepas tu bila nak balik kiteorg semua kena jalan keluar dari tanah perkuburan tu sbb x de teksi yg keluar masuk.. disebabkan nenekku kena pakai kerusi roda jadi aku lah drivernya..haha..kelakar betul.. sampai je rumah aku tukar bju pastu terus tetido kat dpn tv..hehe.. itu mmg farah.. dari pukul 3 sampaila maghrib baru aku bgn..teruk gila.. malam tu pulak .. sedara datang buat BBQ.. best..agak gila2 semua org pon.. hahaha.. dah lame x rase mcm ni..

sedap kan??? huhu...


..smile...


-sepupu.. adi n wira-

habis je BBQ, kteorg duduk rehat.. bergurau.. hahaha..huhu...tido!!! *snorrr*

No comments:

Post a Comment