"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Monday, December 20, 2010

vacation-3 - 6 december 2010

day 3:
hurmm.. morning..wake up.. then had a breakfast.. then, everyone get ready .. nak pegi kubur balik sbb akak aku semua x melawat lagi dan nak tgk perubahan kat kubur tu sbb hari sebelumnya kteorg ada upah org utk tanam pokok kat situ.. pergi naik 2 teksi.. first teksi nenek aku guide.. 2nd one ..hehe..aku la yg guide.. x sesat..bangga uh.. haha... sampai kat sana mak aku ckp diorang sesat sblm sampai situ.. hahaha.. ape ni.. org malaysia x sesat.. singaporian bleh sesat??haha.. tp syukur lah semua smpai dgn selamat... hasilnya , kubur tu mmg cantik..

cantik kan...-semoga roh nya diletakkan bersama org yg beriman-

aku ngan akak aku ngan abg ipar aku ape lagi.. cabut gi jalan2 la.. muahahaha... aku sangat suka kot.. perjalanan bermula di Sim Lim(x taw ejaan sbna)sebuah bangunan yg penuh dgn barangan elektronik yg super murah.. ala mcm kat loyat la... hahaha.. -salah eja sorry-.. jalan punya jalan survey punya survey akak aku decide nak beli dslr d3100...walawey.. murah yg amat sgt sbb keluaran terbaru... oh man, i wish my dad was there at that time.. for sure he will bought it for me... huhu.. so, habis shopping.. jalan lagi.. survey game plak..hadoi.. penat ikut diorang..tapi aku suke..sangat..hehe..habis je shopping..hehehe..jalan la..kiteorg jalan dari Sim Lim tu sampai la kat Marina Bay Sands.. haha..agak2 mcm dari ampangan sampai bukit chedang ah...jauh kan.. aku x kesah la tapi akak aku yg tgh mengandung tu kuat lagi nak jalan jauh2.. jalan lagi cepat dari kiteorg plak tuh..haih..sape yg mengandung ni.. sambil jalan tu ade la singgah setempat dua nak beli keychain... haha.. first time aku pegi singapore beli keychain...hahaha...
jalan punya jalan sampai x ingat nak makan pon..hehe.. sebelum naik kat Marina Bay Sands tu kiteorg semua patah balik kat mane tah aku x tau and pegi makan Burger King.. yeay!! hahaha.. pastu jalan lagi sambil amik gmba ke MBS..hehe.. akak2 aku sume gayat tapi aku rasa wohooooooo...tinggi best!!!!!!!! dengan angin... perghh... best gila...
pastu balik rumah..tgk gamba .. chitchat... tido..

No comments:

Post a Comment