"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Friday, March 2, 2012

brand new year

hai creatures of the world!

its been a while since my last entry.. so, just for fresh start..

********
hello everyone,
let 2012 be the most meaningful year of our life

semalam menjadi sejarah
hari ini menjadi pengajaran
besok menjadi misteri
(aku tau tak betul, diam je)

********

-buang yang keruh ambil yang jernih-
tahun ni aku berazam ingin menjadi orang yang lebih memahami dan kurang marah2. orang kata banyak marah cepat tua(tu sebab aku nampak tua kot,ahah). setakat ni,bukan nak memuji diri sendiri tapi aku rasa aku kurang bertindak melulu seperti apa yang aku pernah buat sebelum2 ini.success!!

*******

tahun ini juga aku rasa aku nak beralih ke tahap yang lagi atas..
apa tahapnya tu? nanti aku beritahu. let the time do the work

p/s:aku dah bersedia..betul ke?

No comments:

Post a Comment