"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Monday, March 5, 2012

dia sangat cool

hello hello.. blurr in the house yawww

greetings creatures of the world. we meet again.
let me speaking london + speaking jawa okey.?

*******
nak dijadikan cerita punyalah bosan tadi duduk rumah, setelah menidurkan budak kecil yang bernama Hariz Danial aku terus meng-grab laptop dan terus on. tenenenene. bunyinya bergema. adus! bising betul, kang terjaga budak tu kang kau nak tidurkan dia balik(marah kepada laptop). maaf(laptop reply). bagus! teruskan kerja anda-aku beri peluang kedua. lampu oren yang menyala membuatkan hatiku riang tak terkata. hendak menangis tak rasa pulak. aku usha connection dia. wi-fi free is not available. cis! harapanku punah,berderai menjadi kaca, disapu supaya tiada yang luka terpijaknya.

********

aku pun off laptop aku. hendak aku buat kerja terasa malas pulak. hendak aku menjahit, sat lagi budak ni bangun tak kelam-kabut aku dibuatnya. aku capai remote control yang berlabel astro. aku usha apa cerita2 yang boleh mematikan perasaan ke-boring-an yang tersangat membuak-buak dalam diriku ini. aku tengok tv3, cantik! ada rancangan 5 rencah 5 rasa. oleh sebab aku ada mood nak tengok rancangan memasak,jadilah. teringat pulak dia yang ambil seni kulinari tu - belajar elok2 ye?. ah, lupakan dia.

*********

rancangan start. punya exited sampai terlupa bagaimana lagunya. biarkan. aku tengok hos dia.hurm...typical host. mesti hot, badan ada muscle2 gitu, baju kemeja diluar t-shirt didalam, pandai berjenaka. ok boring.

inilah orang tu -sherson lian-

*********

10 minit tengok rancangan tu. best pula. lepas iklan dia memasak pula.hurm,mungkin ikut resepi saja. tapi bila dia masak hidangan kedua, dia mula menambah bahan2 ikut suka hati dia.
tak boleh jadi.

*******
hati dah cair ni tengok dia memasak siap aku terdengar suara macam dia demam lagi.ish. dah jatuh hati ni. macam nak jumpa dia cakap ' i lap you, you lap me, we lap each other'
ok.matikan niat anda.peng! berdarah. lepas rancangan tu aku online.alhamdulillah.nasib baik dia on.kalau tak ada yang kena pelempang thai aku ni kang.
aku mencari....sherson lian....loading. yeah.itu dia.
rupa-rupanya dia chef la.chef selebritida.

dia no dua dari kiri.eleh,korang dah tengok punkan gambar dia kat atas nun. camne, hensemtak? aku punya. haha. gurau saja.

*******
coolnya dia, dah la hensem. pandai masak pula tu. aish.... anak sapa la ni?

p/s:kalau dia bf aku dah lama aku gari.. hahahaha..cemburu tau

No comments:

Post a Comment