"hati dan perasaan seseorang tak dapat nak dipisahkan...
segala apa yang ditulis di sini sejujurnya datang daripada diriku sendiri"

Monday, May 14, 2012

terkejut beruk!

assalamualaikum to all creatures of the world!

tadi aku tengah ber-facebook-ing, aku chatting la dengan rakan-rakan. (ayat biar skema asal hati baik. wah gitu). tengah chat-chat ni aku pun tengokla siapa lagi aku boleh kacau. aku ternampakla sorang mamat ni tengah online. dalam hati aku, aku nak je tegur dia. maklumla, dah lama tak borak-borak dengan dia since 2011 kot. aku tak ingat. lama punya tunggu dalam 5 minit, aku pun give up. dia tak ingat aku kot,bisik hati.
tiba-tiba ada popup msg.. hehehe.. dia tegur la. aku rasa gembira doh roti.


ahahahha.. buat-buat tak kenal la pulak aku ni. aku suka borak-borak dengan dia. dia boleh dikatakan suka bagi motivasi kat aku la. aku pernah rekod dia nyanyi lagu 'pelita'. hahahha.. bolehlah tahan suara dia. dia budak johor. aku kenal dia pun masa pegi SONY Photography competition masa 2010. 

_____________________________________

tu je aku nak cerita. aku boleh buat telepati tau. hahahha. seriously aku memang tak sangka. terkejut pun ada jugak. ada masa nanti aku nak jumpa dia. btw, dia dapat uitm kuala pilah, katanya nak tumpang rumah aku.. hahahha.. kau buat lawakla im. 

p/s: kepada retro, aku dah tengok gambar tu 2 hari sebelum kau bagi link. me blushing. :p

No comments:

Post a Comment